dilluns, 10 de gener del 2022

¿Per què practiques Txi kung?

Per molt que expliqui què és el Txi Kung (Qi Gong), només es pot entendre en què consisteix i per a què serveix quan es practica.

He preguntat a les persones que venen a classe per què els hi agrada o què els hi aporta i aquestes són algunes de les respostes:

" El Txi Kung dóna pau a l'esperit i el cos. Els exercicis són suaus i no representen cap esforç físic. Flueixen com l'energia que rebem." MA

" Fer Txi Kung m'aporta optimisme vital, m'ajuda a neutralitzar obsessions, a retrobar-me amb mi mateix i a dormir millor. També em fa sentir físicament més àgil i més sa." JM. 

" Per a mi el Txi Kung és una estona en la que es para tot el meu dia, em concentro amb els moviments i la respiració i m'aporta serenor i pau, amb els moviments moc energies internes i desapareixen les sensacions negatives." MT. 

" La meva practica del Txi Kung m’ajuda a fer un treball físic-mental-emocional, i espiritual...." TT. 

" El Txi kung m'aporta benestar, una estona de mimar-se una mateixa i regalar-se pau, calma i serenor. Fluir i recarregar-se d'energía positiva i buidar-se de tot allò negatiu." CT

" El Chi Kung me aporta serenidad, paz interior, el descubrimiento de la energía curativa y bondad hacia los demás." PJ. 

"A mi el Txi kung em dona calma, introspecció i bona expectativa de futur...un repte." AL. 

 

 

Us convido a provar una classe. 

Centre Txi Kung Sant Cugat i a Barccelona en el Convent de les Benetes (Sarrià)

Podeu reservar el vostre lloc contactant-me al 609 39 42 16 o a amargenat70@gmail.com

Aquí teniu els horaris.

"El Qi Gong es coneix cada cop més perquè la seva pràctica és senzilla, produeix sensacions agradables, et fa sentir bé de forma immediata i té efectes beneficiosos sobre el cos i l'esperit" 

Gérard Edde, Mestre de Qi Gong des de fa més de 30 anys 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Aquí pots fer el teu comentari que serà revisat abans de ser publicat. Gràcies per participar.