dijous, 26 de gener del 2017

Les Flors de Bach

El meu contacte amb les Flors de Bach havia estat anecdòtic i la veritat és que no em despertaven gaire interès ni confiança, però vaig haver de  fer una assignatura per obligació per poder acabar els estudis de naturopatia i, després de la primera hora de classe, ja n'estava enamorada. Em va passar com amb el Qi Gong, va ser un amor a primera vista.

Vaig tenir la sort de rebre les classes de Ricardo Mateos, un psicòleg-terapeuta amb molts coneixements que ho explica amb molt rigor, però al mateix temps t'adones que és un apassionat de les essències florals.

Les Flors de Bach són unes essències florals que et transmeten una informació que et permet visualitzar, en el teu dia a dia i de forma subtil, però constant, els teus errors de personalitat i transformar-los en virtut. Per increïble que sembli, el senyor Bach, anglès de principis del segle XX, es va adonar que la forma d'algunes flors, plantes i arbres es corresponia amb comportaments humans basats en la por, la soledat, les relacions entre individus o el voler evadir-se del present que ens ha tocat viure, per posar alguns exemples.

Els anys que fa que aquestes essències s'utilitzen amb bons resultats, no era per a mi prova suficient per acceptar-les com a tractament i per això vaig prendre-les i he de reconèixer que el seu efecte m'ha sorprès molt positivament. Actuen bàsicament sobre l'emocional i el mental redibuixant la nostra manera de reaccionar davant del que ens succeeix. De rebot, poden tenir efecte sobre les nostres malalties físiques perquè no oblidem que, darrera de qualsevol desequilibri o malaltia física, hi ha una emoció.

He incorporat les Flors de Bach en la meva consulta perquè crec que, com passa amb el Qi Gong, ens poden ajudar a posar en ordre les nostres emocions i calmar el mental.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Aquí pots fer el teu comentari que serà revisat abans de ser publicat. Gràcies per participar.